weekend yang full ngan aktiviti....


weekend ni...( sabtu 28/2/09 n Ahad 1/3/09) memang full jadual aku....hebat...yang pasti weekend ni aku tk perlu nak g opis...hoorey!!!...itulah yang aku plan sejak weekend lps sbb dah berweekend2 dah terpaksa berkampung kat opis semata-mata kerana ISO....ISO....ISO..alhamdulillah segala berjalan ngan lancar...aku antara yang bertuah pada hari INSPEM kene audit...almaklumlah...terpilih tuk disoal siasat....sib baik aku dah buat preparation skit....bleh la jwb soalan wpn mungkin kalau diberi markah tuk setiap jwpn aku tu, aku rasa mahu je markah aku takat2 lulus je...dah la ckp psl ISO...sbb tujuan aku update blog ari ni sebab nak bercerita tentang hujung mingguku yang fully booked...

bermula ptg jumaat lagi aku dah bergegas pulang kerumah kerana pada malam sabtu dah ade misi yang perlu diselesaikan...misinye....tnya la cik ida kita....tapi memang best la misi kali ini....tq to penganjur...Pn. Zurita...hehehe...lain kali kalau ade misi lagi, jgn lupa bgtau ye...


program seterusnya menyusul kul 12.30 tgh hr sabtu 28/2...kenduri k.haz kat persint 16...makanan not bad, best la mgkn sbb perut dah lapar time tu....tunggu punya tunggu pengantin, kul 1.45 baru masuk dewan, tak dapek la nak tunggu sepanjang majlis persandingan kerana ada appointment ngan mr. bow lak kul 2 kt alamanda....tk sempat nak jumpe pengantin, sowi ye k.haz...apa2 pn selamat pengantin baru diucapkan tuk k.haz...lain tul k.haz..tul la kata orag, pengantin akan nmpak lain...maklumla seri pengantin..akhirnya bertemu jodoh gak k.haz...tahniah skali lagi...dek kerana janji ngan mr. bow nye pasal....sambil tadah tangan kami kuar dari dewan...Amin, semoga berkekalan hingga akhir hayat.


Bergegas ke alamanda....cari toilet, tukar costume...tapi ngah berkejar ke tempat yang dijanjikan, ternampak lak satu couple ni...asalnye dah jumpe kt tmpt kenduri td...katanya nak balik awl sbb hubby nk kene g skolah tp yang musykilnye ternampak lak downg kt alamanda...ni nk kene soal siasat ni....tapi lum berkesempatan lagi nak tanya.....main bowling ri ni tk brapa ok lak....satu strike pn aku tk dpt...hampeh tul...jatuhan pin pun cukup2 makan je...apa dah jadi.....wisau gak nk main bowling aslnya maklumla kaki baru je pulih.....tp alhamdulillah ok....cuma tu la...tk tau mana silapnye...aku kah yang dh tak tau nak baling bola bowling tu ataupun lane tu tk best...hehehe aku pun tak tau....member2 aku maintain je bleh spare n strike..wpn ktorg main 2 game je..cukup tuk release segala tension yang ade lam kepala aku time tu....sonok beb...tq to all yang sporting (k.zah, a.nuar, dayah, azfar,ida, k.anim,k.beebi, helmi n hazril pn ade gak tau...)...jadual tuk hari sabtu lum lagi berakhir....aku nagn ida..smbg lak shoping kat carefour....beli barang dapur skit....penat tul...yang plg best..dpt menikmati strawberry yogurt...yummy...sedap sgt....

blk umah....tdo....memenuhi masa yang masih terluang sebelum tibanya waktu maghrib...mlm ahad....aku sorang kat umah, apa lagi..bermaharajalela la aku....hahahaha....tgk tv, tp tk de cite best...last2 aku layan cite hindustan....best giler....dh lama tk layan cite hindi ni...hensem plak hero citer ni....melekat terus aku dpn tv....layan..jgn tak layan....jatuh cinta lak ngan hero dia.....'Jab We Met'..berbaloi tunggu smpai kul 12.....hehehehe...

hari ni lak (ahad 1/3/09)....ari ni aku skali lagi ke alamanda....nak tahu buat apa lak aku ke alamanda lagi? hehehehe....main bowling lagi.....huyyo....hebatkan? tiap2 hari main bowling....hehehesmlm ngan geng2 opis....ari ni lak ngan geng2 peg IT....sonok giler...ari ni aku tak tau apa dh jadi kat aku....aku pun smpai ke saat ni masih tak percaya yang ari ni aku bleh skor tinggi....berkali-kali gak aku dapat spare....tak pernah aku dapat staright spare....n strike pn byk kali gak...memang hebat la...hehehe...(puji diri plak...jgn marah ye..hehehe)...tapi tu la...aku pn masih tk percaya apakah yang telah berlaku? memang best la....sronok tul weekend ni....dah lama tk rasa sronok cam ni.....ye la asyik keje je....sok isnin....kene start bekerja balik....settle kan mana yang belum settle...keje...keje...tak pernah abih...anyway sonok sebenarnya keje ni...yang penting kene minat n suka ngan keje yang kita kene wat tu...insyaAllah segalanya akan berjalan ngan lancar...tp hope sgt2 dpt jumpe lagi weekend2 yang lagi best....full with activity...have fun..!!!

Comments

bungacahaya said…
Woittt cik Mek...wat post tu kasi perenggan sket la.....Pening kepala aku baca. Dah la panjang berjela. Ngesssss....
bungacahaya said…
Apa pun TAHNIAH la sebab berjaya dak update blog mu....

Popular posts from this blog

Kembali setelah lama menyepi tanpa coretan...

DaN SeBeNarNya....

LaWaTaN SaMbIL BuAt PeRsEmBaHaN...kuikuikui..poyosnye