G.I.L.a B.O.W.l.i.N.g !!!!

Hahaha….aku rasa tu la tajuk yang paling sesuai tuk post kali ini…ari ni tanggal 14 mac 2009 kami ( aku n the gang….cam biasa la…me a.k.a mek,k.zah a.k.a aton, ita a.k.a itut n ida a.k.a cuk) kuar borpoya-poya kt mid valley. Gila bowling punya pasal….sampai2 je terus terjah ke cosmic bowl….wah..lane clear…ade can nk main bowling…apa lagi..terus booking n bayar….hehe…semangat nk main bowling…perut yang kelaparan sggp thn.. perut..sbr ye…jom kita bowling dulu…


Dowang ni saje dera aku, ltk nama aku first bowler….ktorg main dua game je…tp sungguh hebat persaingan…hehehe….ita, memang dasyat…hebat tul mama cha ni…wpn dh lama tk main bowling tp skor dia…tk leh lwn….aku yg selalu main pun tak leh nk skor…apa da..k.zah pn apa kurangnya…hebat gak..wpn punya la santun dia baling bola…tapi strike beb…aku gak yang tk de improvement…ida, dia ni permainan mmg consisten tp ari ni kurang memberansangkan(jgn mrh ek ida ni komen tuk hang tingkatkan lagi prestasi…hehehe ala2 pengkritik AF la plak..) nk tau sehebat mana dowang2 ni…ajk la main bowling..cuba try test..


ida...dgn aksinya

sape ni?...gaya je labih...hahaha




ni gaya 2 org striker.... baling santun tp bola bergaya


Hehehe..yang kelakarnye…hahahaha…tk thn la nk gelak…boleh lak masa nak ambik kasut, ida nye slipar sblh lg dh jd lain…apa la punya rabun mamat tu…g ambik slipar sape ntah…adui sakit perut aku gelak…kelakar giler…
sblm meninggalkan gelanggang bowling...we all sempat snap pict kt cosmic bowl tu...hehehe...bukti yang kami pernah menjejakkan kaki dan pernah membuat balingan strike kt situ...hahaha.. tul tk geng?...nnt kita cr gelanggang lain lak ye...nk test power kt tmpt lain lak..




1..2..3..action...

next>>>

aktiviti soru(isi perut yg lapar la..apa lagi)...pas main baru rasa menggigil...perut pn dh berkaraoke dh...aslnye nk mkn domino pizza...tp penuh lak...cr kenny rogers...pun sama...apa da...semua tempat penuh...kfc ngan McD tk yah ckp la...sesak...last2...kami menyerbu buat kali keduanya the manhattan fish market...kali mkn alamak lupa lak apa nama menu yg ktorg pilih tu...tk pe la...yg penting tgk gmbr kt bwh ni...hehehe..yummy..

muka2 kelaparan yang maintain cun..hehehe
opss bukan yg ni...scroll bwh skit...hehehe..
juadah tuk hari ini...yummy..yummy

kenyang2.....sonok tul ktorg mkn...kalau ktorg ni yg jd icon jalan2 cr mkn...cnfirim maria tunku sabri tk leh cr makan..hehehe..(jgn marah ye akak maria)...

next>>
acara yang plg aku suka....hehehe...shopping time...nape la aku suka sgt bab2 menghabiskan duit ni??? pantang ade duit....kalau duit byk tk pe...ni tk...duit yg ciput tu gak aku nk abih kn...sperti yg dimaklumkan td..aku cam biasa...pasti ade je benda yang akan di beli...tp aku pun tk caya tul ke apa yang aku beli ni...hehehe...dh lama dh aku tk beli novel lam versi bahasa omputih ni...maklum la aku ni bukan la rajin sgt nk membaca...novel bahasa melayu yg aku beli masa pesta buku thn lepas pn ade yang belum aku abih baca lagi...tk pe2...kali ni aku nekad nk abih kn baca novel yg baru aku beli tu...hehehe...bleh caya ke ni??? hehehe...

next>>
setelah hujan 2 kali berenti...maklumla duk lam midvalley tu bkn tau pun kat luar tu ujan ke tak...tp menurut laporan a.nuar, memang hujan lebat giler...lbh kurang kul 6++ ptg dh baru la kitorg balik....tp si ida n ita sempat lg beli donut Big Apple....aku time tu dh tk de nafsu dh nak mkn...yang ade nk cpt2 blk landing atas katil...penat wooo....tp happy sgt...thanks geng...lam sibuk2 pun sempat gak curi masa tuk release tension...nnt leh wat lagi...

Comments

azlidaami said…
kecoh nye si kemek...saje bg can la ngan mama cha..nnti xde la serik nk kuar ngan kite lagi...yg psl slipar tu mamat tu mmg rabun la..xnmpak ke die nye kanta punye la tebal..blh wat blur lagi dh dilap..sengal tol...
lpas ni next destination kat ne? curve ke?
nick ummar said…
tu la...lama tak men bolingg huhu

Popular posts from this blog

Kembali setelah lama menyepi tanpa coretan...

DaN SeBeNarNya....

LaWaTaN SaMbIL BuAt PeRsEmBaHaN...kuikuikui..poyosnye