Bowling...oh bowling.....


ni je la yang door gift yang setiap peserta dapat...
aim before start baling bola....

sabtu 7 mac 09.....ari ni asalnye aku pg2 'harus' ke dewan besar tuk permainan tradisional galah panjang bersama ahli group aku W.A.F.I(ida,ita,k.nim,shima)...tapi saat2 akhir aku terpaksa membatalkan hasrat aku tuk sama2 beraksi lam permainan galah panjang tu atas sebab2 aku telah di beri offer yang aku memang tak dapat nak tolak iatu kene wakil IDEC tuk tournament bowling....adui...ditelan mati mak diluah mati bapak..begitulah situasi aku...aku terpksa membuat pilihan antara bowling @ galah panjang...adui serba salah dibuatnye....sorry guys(tuk ahli group WAFI) kerana aku terpaksa menarik diri dari bermain galah panjang...demi membawa nama UPM, aku harus berjuang bermain bowling....huhu...pada ahli group wafi yang diserap masuk ke group heep..heep..horey(tul ke ejaan ni? sorry ek k.zah kalau salah..hehehe..aku ucapkan good luck....slmt berjaya guys...

ok la..skrg aku nk bercerita skit psl bowling tournament tu....memang hebat penganjurannya....dasyat...hadiah pemenang memang lumayan...hadiah cabutan bertuah lagi la hebat...hadiah utama lcd flat skrin 32 inci....memang bertuah la minah yang dpt tv tu...nape la aku tk dpt...hehehe...best...best..best...tk sgka rupanya big tournament…aku ingt 2, 3 team je lawan rupanya satu pusat bowling tu encoral book. Team yang bertanding adalah wakil dari company yang menjadi customer encoral ni…upm hantar 2 team, satu team IDEC(en.rosmi, wahid, aku n ida) mankala satu lagi team dr GSO upm…memandangkan team IDEC dianggotai oleh aku yang tk berapa hebat main bowling ni, alamat ranking pun dapt no 7 je la…tp still mantap la…hehehe. Tapi team lain memang hebat2…kalau aku tau ni ade lah big tournament, confrm aku g praktis dulu….at least jd top 5 pun takpe….dpt gak hadiah…ni tak dapat apa2 la…dpt door gift je…next year kalau aku diberi peluang lagi tuk terlibat lam tournament cam ni, aku pasti akn buat lagi, pasti aku akn buat yang terbest…maksudnye…aku kene rajin main bowling la…hehehe…tapi ..sape nk teman aku main bowling nnt?....

Comments

Popular posts from this blog

Kembali setelah lama menyepi tanpa coretan...

DaN SeBeNarNya....

LaWaTaN SaMbIL BuAt PeRsEmBaHaN...kuikuikui..poyosnye