Kembali setelah lama menyepi tanpa coretan...

Assalamualaikum semua...
dah lama sangat aku tk membuat coretan di blogku ini....tk pe aku tau blog aku ni tk penngikut setia pn..so org pn tk heran sgt aku update ke tidak...maklum org mcm aku ni tak de cerita menarik pun...org pun mgkn bosan je baca catatan aku ni..tk pe buat yang masih sudi menjengah blog aku yg ibarat hidup segan mati tak mahu ni..aku ucapkan terima kasih banyak...insyaAllah aku akan cuba aktif balik membuat coretan di blogku ini...itu pun kalau aku tk sibuk la...hehehe...sibuk memanjang la katakan..

untuk first post aku pada tahun baru 2010 ini aku rasa masih belum terlambat aku nak ucapkan selamat datang tahun 2010. Semoga tahun ini akn menjanjikan cerita-cerita yang menarik dalam kisah hidupku....Semoga apa yang aku harap dan cita-citakan selama ini bakal tercapai tahun ini..insyaAllah.

Januari 2010
Bulan ini antara bulan yang sibuk bagi aku...sprti thn lepas thn ni aku join team e-undi. aku sendiri tak tau kenapa aku masih tegar tuk join team ni walhal aku sendiri sibuk menguruskan kerja-kerjaku diopis yang byk tak terhingga...haha..keje yg tak pernah2 abih..adui..bila la agaknya semua ni nak settle..kalau aku nk senaraikan semua kt sini, cnfrm tk cukup page...tk pyh la nk listkn kt sini cukup la aku bgtau bulan ni aku bakal terlibat dengan e-undi, Hari Inovasi INSPEM, VC ke scotland dan .....Hehe..

k la ckp dulu tuk kali ini...nnt smbg lg ye..

Comments

Miss FZ said…
hehe.k.wanie..welcome back.
YuSniZa said…
tak sabar nak makan nasi minyak k.wanie..hehe ;P

Popular posts from this blog

DaN SeBeNarNya....

LaWaTaN SaMbIL BuAt PeRsEmBaHaN...kuikuikui..poyosnye