BLaCk, WhItE, n GrEy...= Gorgeus

actually ni ade la tema syok sendiri sempena Hari Inovasi INSPEM...but sgt cantik kombinasi color ni..sungguh elegen..wakaka..yeke? buktinya ramai yg puji busana yg aku pakai..hehehe...(perasan suda)..aku tk nk ckp byk psl tema color ni...apa yg patut dibanggakan tuk hari Inovasi ni adalah GIMIKnya...cetusan idea kawan2ku yang sungguh kreatif...syg tk dpt saksikan betul2 time salji turun tu..huhu..rugi tk rekod..full with gimic...hebat...

beberapa perkara yang aku nk highlight kan kt sini yang aku rasakan telah membuatkan hari Inovasi kali ini sgt mengujakan..

-Majlis yang penuh ngan gimik (perasmi tmpal logo i kt backdrop dan salji turun melengkapkan acara perasmian).
-Ceramah oleh Prof. Madya Dr. Mat Rofa yang sangat memberi impak...membuka minda dan membuatkan diri terpikir dan takjub kepada kebesaran Allah.
-majlis yg agak santai dan ceria...tahniah tuk pasangan emcee yang serasi lg sporting mengacarakan majlis...
-Hiasan bilik yang indah dengan juntaian logo i.
-Persembahan multimedia wpn agak simple..tp telah membuatkan ramai yang ketawa gmbira melihatkan wajah2 mereka terpampang di wide screen...
-Cik puan emcee tuk acara cabutan bertuah yang sungguh keletah dan spontan...hehehe...
-makanan yang sedap pilihan bersama oleh ida n Dr. R( i like the bihun goreng, sambal belacan n jeli kelapa so much).
-dan yang plg penting....Big Bos puji aku nye design logo tu....n aku juga bertuah kerana menjadi antara yang mendapat cabutan bertuah pada kali ini...Alhamdulillah...

Pada semua pemenang anugerah, Tahniah diucapkan...pada yang tak menang tu, jgn putus asa..tingkatkan lagi prestasi, InsyaAllah tahun depan mgkin terpilih sbg pemenang, sape tahu kn?..

Akhir skali aku nk ucapkan tahniah kepada AJK dan semua yang bertungkus-lumus membuat persiapan. Tanpa mereka2 dibelakang tabir ini, pasti majlis tk akan sempurna..






Comments

Popular posts from this blog

Kembali setelah lama menyepi tanpa coretan...

DaN SeBeNarNya....

Tag....FrOm EyS...kihkihkih...