MaLaS...KoNon...Tapi...

Hahaha...aku rasa ni kot tajuk yang sesuai yang bleh aku pilih tuk post aku kali ni...hahaha...dah lama rasanya aku tk mengupdate blog..ade la aku update tp just masukkan gmbr2 je..sbb dh mls nk menaip....malas nk wat ayat, malas nak pikir, malas lam semua hal la...hahaha...aku sebenarnya baru je blk dari senamrobik kt medik masa aku tulis post ni, hehehe...senamrobik kali ni agak best skit sbb ade belajar cha cha ngan poco - poco. Sonok sangat....aku ni memang suka bab bab yang melibatkan tarian ni...dari kecik lagi aku memang minat sgt...cuma tk berpeluang je nak belajar tarian tu semua...tp ade la gak aku try2 sendiri kat umah...saje tuk suka2..sambil2 exercise..ye la..kesihatan kene jaga...hehehe...aku dah lama teringin nak belajar tarian zapin...sejak aku belajar kt UTM lagi...tapi masa kt sana aku tk berkesempatan nk belajar...ntah nape aku suka sgt tgk org menari tarian zapin ni...memang aku minat sgt2 la...member aku dulu pernah ajar aku tapi yang aku tau step2 basic je....tu pun aku main hentam sendiri je...hahaha....

lam malas2 aku nk menaip, panjang plak post aku kali ini....dah...cukup cite soal tarian....aku nak smbung wat keje lak...

kat bwh ni video tarian Zapin peserta dari UPM yang telah menang johan Makum 2008. Aku pun berada ditempat kejadian menyaksikan pertandingan ni...

Comments

Tinta said…
hehhe.reen pon suka zapin.sgt best!tp tue la mula2 belajar mau sakit kaki2.banyak gunung hujung kaki depan kan..bongkok2 lg.hehe.rindu gak nk tunjuk bakat.lama dh ditinggalkan.kkekkeke.

wanie dpt award tau.amik kt blog reen yer. ;)

Popular posts from this blog

Kembali setelah lama menyepi tanpa coretan...

DaN SeBeNarNya....

LaWaTaN SaMbIL BuAt PeRsEmBaHaN...kuikuikui..poyosnye