RaYuAnKu....

ni la tajuk lagu kegemaran aku zaman kanak-kanak dulu...aku kalau nk citer psl aktiviti nyanyi ni, dari kecik lagi aku memang minat sangat menyanyi...lagu rayuanku inilah yang aku selalu dendangkan....wah...kononnye berangan jd penyanyi la...hehehe...kalau diingatkan blk zaman tu, aku rasa cam nak tergelak pun ade...tapi memang itu lah aku...bukti pun ade tau...gambar ala2 artis sedang buat persembahan siap ngan mic lagi....ni gara-gara abang aku la ni...suka sgt menggalakkan aku...tangkap gambar ala2 buat persembahan nyanyian tu idea dia la...yang tak tahannye siap ade backdrop lagi...nasib tk leh tunjuk gambar tu kat blog ni...sebab pakaian aku seksi sangat...ye la ala2 artis la katakan...nak kata aku ni berbakat lam nyanyian rasanya tak kot....harap suara je la bleh tarik skit je...lain2 tu tk de apa pun...ok la tu...kalau tak, maunye aku ni dah jadi artis skrg ni...hahahaha...perasan je lebih...kuikuikui...aku rasa cukup la takat ni aku citer psl alam nyanyian aku...nnt lebih2 kn...ade yang angkat bakul sendiri ni...pada yang dah lupa cam ner lagu rayuanku tu...kt sini aku ade sediakan...


Rayuanku - Rohana Jalil

Comments

Popular posts from this blog

Kembali setelah lama menyepi tanpa coretan...

DaN SeBeNarNya....

LaWaTaN SaMbIL BuAt PeRsEmBaHaN...kuikuikui..poyosnye