BenCi CinTA....

Benarkan ku 'tuk berbicara...Bicara terus ke hati mu.. Hati mu..Hati yang penuh rasa ragu * Jangan terus pergi * Tanpa mendengar ku* Mungkin mudah Untuk kau terus berlalu * Nanti dulu Berikanlah waktu * Untuk aku, untuk kamu

Ingatkah lagi waktu kau bersama ku * Kaku aku melihat mu * Lidah kelu sedangkan aku * Mahu kau tahu * Aku cinta pada mu * Benci pada mu * Cinta pada mu

Ke tepi lihat ku berlalu * Pasti itu yang terbaik untuk ku * Tiada lagi mahu ku tahu * Tentang hidup kamu* Tentang mati kamu * Aku tahu Engkau tahu apa yang mata ku tahu * Apa yang kau tunggu * Mahu aku buka pintu?

Ingatkah lagi waktu kau bersama ku * Kaku aku melihat mu * Sedang aku mahu kau tahu * Dengar kata ku * Aku cinta pada mu * Benci pada mu * Cinta pada mu * Sakitnya aku * Membenci kamu * Sakit lagi mencintai mu * Dan aku pergi * Tapi kembali * Benci aku mencintai diri mu * Ku benci... KamuKu cinta... Kamu

Comments

Popular posts from this blog

Kembali setelah lama menyepi tanpa coretan...

DaN SeBeNarNya....

LaWaTaN SaMbIL BuAt PeRsEmBaHaN...kuikuikui..poyosnye