ToTally DoWn!!!!

Down.....bukan sindrom Down tp...segala-galanya down...solah-olah tgh di shutting down...boleh dikatogerikan juga sebagai server down...itu lah yang sedang aku alami sekarang ni....totally down...sampai function badan aku pun down..bila dah down, selsema pun menyerang...aduih..tension2..bertambah-tambah la rasa down yang aku alami ni...cam ner leh aku sampai jadi cam ni? hahaha...hanya aku yang tau...so skrg aku ngah up balik apa yg ngah down dalam diri aku ni...kalau tul server, senang je aku nak up balik...tapi ni melibatkan sistem lam manusia ni...akan makan masa la gak...manusia kalau dah down, susah nak up balik...kalu bleh up balik pun takkan 100% pulih seperti keadaan sblm down...maka nasihat aku buat teman-teman, jagalah diri, jgn sampai down cam apa yang aku alami skrg ni...doakan semoga aku berjaya tuk up balik diri aku yang down ni...

Comments

Popular posts from this blog

Kembali setelah lama menyepi tanpa coretan...

DaN SeBeNarNya....

LaWaTaN SaMbIL BuAt PeRsEmBaHaN...kuikuikui..poyosnye