LaLaLaLa....

17/7/09 -4.45a.m

bergegas aku bgn huhu..janji kul 4.30 ambik nik n cik, terbabas lak..ni sbb tdo lmbt la ni..huhu. bertolak lbh kurang kul 5.30 a.m...kelate..here we come...durian ny psl..sggp wei blk...tk sbr ni..

sampai kelate lbh kurang kul 12++ tgh hr...perghh..penat giler...dh lama aku tk drive blk kg...biasa jd penumpang setia bas je..sampai2 je..pulut durian telah menanti...apa lg..santap la..durian..durian..kenapa la sedap sgt...hehehe..tk leh nk tahan...pergh..aku g serbu durian fav aku...durian mini bak kata mak aku...ntah bila durian tu dpt nama durian mini pun aku tak tau...ala2 mini poppers la plak...best giler...tk bleh ingt...berikut ni la gmbr2 yg smpt aku snap...

yummy buah durian fav aku...



meleleh air liur.....sedapnye...

banyaknye...

bleh ke nk abis kn ni semua? gila durian tul..



Comments

Popular posts from this blog

Kembali setelah lama menyepi tanpa coretan...

DaN SeBeNarNya....

LaWaTaN SaMbIL BuAt PeRsEmBaHaN...kuikuikui..poyosnye