Come Back...

rupanya aku pn dh ada blog...kalau tgkkn tarikh first post aku tu thn lepas lagi aku dh buat blog aku sendiri...cam ner aku bleh lupa yang aku sbnrnya dh ade blog...hehehe...skrg ni...kawan2 opis aku pun masing2 masing dah ada blog sendiri....semuanya ada bakat menulis..cuma tuk menulis jurnal je lum ade bakat lagi...hehehe...aku pun sama...kalau ikutkan, hobi aku memang suka menulis..tapi bukan menulis cerita sembarangan ataupun cite2 org...sebaliknya aku suka menulis tentang diri aku sendiri...dulu aku suka menulis diari....memang tu la hobi aku....segala perkara yang berhubung soal hati, aku akan coretkan di dalam diari aku....tapi dah lama aku tinggal hobi aku yang satu tu...aku sendiri tak pasti yang pasti last skali aku ade diari kalau tak silap aku tahun 2006. Mungkin masa tu, terlampau banyak kisah duka yang berlaku dalam hidup aku sehinggakan aku sendiri tak sanggup untuk mencatakan segalanya ke dalam diari...namun kenangan itu tetap terpahat jauh disudut hati aku....bukan kerana aku tidak mahu melepaskan kenangan itu, cuma biarlah aku simpan buat pedoman tuk aku terus menghadapi hari-hari yang mendatang....berbalik pada kisah blog ni...aku rasa mungkin menulis dan membuat catatan di blog ni, bleh aku jadikan sebagai hobi baru aku...selain aku dapat meluahkan apa yang tersimpan dalam benak fikiran ku ini, aku juga dapat memenuhkan masa aku yang terlampau-lampau lapangnye..hehehe..yeke ni? cam tk caya je banyak sgt masa lapang...ada masa-masanya aku memang lapang sangat2 sebab satu kerje pun aku malas nak buat...maka terjadi lah masa lapang aku...so tuk permulaan aku tuk aktif kembali mencorak coretkan blog aku yang tak seberapa ni, aku rasa elok la aku mulakan dulu dengan ucapan

ASSALAMUALAIKUM...

sebagai pembuka bicara....aik...baru nak buka bicara???? abih yang tadi pangjang berjela tu apa? tadi tu yang panjang berjela tu adalah mukaddimahnya....salah silah kejadian bermulanya aku dengan kisah blog ni....hehehe...aku rasa cukup la dulu takat ni....patutla mataku dah mula berbalam-balam....rupanya katilku dah memanggil-manggil...alamak dah pukul 12.00 a.m...cinderella nk kene balik....sebelum kereta kuda bertukar menjadi labu....hehehe...

Comments

bungacahaya said…
Yg peliknya apesal sume wat kaler itam....?Secret Identity la tu. Kehkehkehkeh

Popular posts from this blog

Kembali setelah lama menyepi tanpa coretan...

G.I.L.a B.O.W.l.i.N.g !!!!

DaN SeBeNarNya....